Foreningen for Borgerservicechefer i Danmark

27.08.2013

Opstartsmøde: Fællesoffentlig kampagne for obligatorisk digital kommunikation d. 9. september

KL har den 23. august sammen med Digitaliseringsstyrelsen udsendt orientering samt invitation til opstartsmøde om Fællesoffetlige kampagne vedr. obligatorisk digital kommunikation.
Implementeringen af anden bølge af obligatorisk selvbetjening og Digital Post er i fuld gang i kommunerne, hvilket betyder en række ændringer og muligheder for
en mere effektiv borgerservice. For at understøtte udviklingen og informere borgerne om omgangen til øget digital kommunikation iværksætter Digitaliseringsstyrelsen en fællesoffentlig kampagne. Kampagne løber fra 25. november 2013 til den 31. januar 2014
Den fællesoffentlige kampagne, som skal informere borgerne om overgangen til obligatorisk digital kommunikation, vil specifikt informere om Digital Post og ni af de nye obligatoriske selvbetjeningsløsninger i bølge 2.
Der bliver udarbejdet information og vejledning til medarbejdere, så alle er klædt bedst muligt på til at informere borgerne om obligatorisk digital kommunikation. I
finder materialet under myndighedssiden på borger.dk - www.borger.dk/formyndigheder.
Læs mere i PDF'erne som du finder i fællesarkivet (login) under arkiv og 2013

Gå til aktuelt