Foreningen for Borgerservicechefer i Danmark

05.07.2012

Dialogmøder om Obligatorisk digital selvbetjening

Der vil være fokus på følgende emner:

  • ·         Obligatorisk selvbetjening – det betyder loven
  • ·         Økonomi – få klar besked om økonomiske potentialer aftalt mellem KL og Regeringen
  • ·         Brugervenlige og effektive løsninger – det gør KL og KOMBIT og det skal kommunen gøre
  • ·         Er I klart til 1. december 2012? Hør om hvordan obligatorisk selvbetjening bliver en succes hos jer, så borgerne oplever bedre service og kommunen bliver mere effektiv.
  • ·         Bølge 2013 - Hvordan kan kommunerne allerede nu gå i gang

 Programmet Effektiv digital selvbetjening og projektet Obligatorisk digital service vil informere om forskellige aspekter ved udrulningen af obligatorisk digital selvbetjening. På møderne skabes rammer for dialog og videndelingen mellem kommunerne, KL og KOMBIT, så vi kan klæde hinanden endnu bedre på til håndtering af opgaven.

 

Målgruppe

Projektledere, udviklingskonsulenter, digitaliseringskonsulenter, borgerservice og it-chefer, der har en ledende eller faciliterende rolle ved at implementering af obligatorisk digital selvbetjening og kommunens arbejde med kanalstrategi.

 Tidspunkt

Møderne varer fra kl. 10-15 og afholdes i Høje-Taastrup, Køge, Vejen og Faurskov:

 Link til arrangement i Region Syddanmark

http://www.kl.dk/Arrangementer/Arrangementer/2012/07/Dialogmoder-om-Obligatorisk-digital-selvbetjening/

 Region Nord/midt

http://www.kl.dk/Arrangementer/Arrangementer/2012/09/Dialogmode-i-Favrskov-om-Obligatorisk-digital-selvbetjening/

 Region Sjælland

http://www.kl.dk/Arrangementer/Arrangementer/2012/09/Dialogmode-i-Koge-om-Obligatorisk-digital-selvbetjening/

 Region Hovedstaden

http://www.kl.dk/Arrangementer/Arrangementer/2012/08/Dialogmode-i-Hoje-Taastrup-om-Obligatorisk-digital-selvbetjening/

Gå til aktuelt